Tämä on tosiaan 2022.36 softassa uutta. Samoin iskaritestisivu. Lumihiutaletestisivua minulla ei näkynyt, eikä akkusivun health testiä ollut. En tiedä vaatisko sitten että auto on latauksessa tai akku täynnä, vai onko uudempien autojen juttuja..
Iskaritestisivulla näytti vain yhden tolpan olevan oikealla korkeudella. En tiedä pitääkö tuo jotenkin kalibroida, kun lukemat oli: 17mm, -7mm, -5mm ja 12mm.
Kumista kaareen mittaamalla ovat kyllä hyvin lähellä toisiaan todellisuudessa.
Muuta uutta: valikoissa hyvin pieniä graafisia uudistuksia ja asioiden uudelleen järjestelyitä. Superit näyttää historiaan perustuvan käyttöasteen (kun jaksoi 5 minuuttia odotella, niin se tupsahti siihen). Vaihtoehtoisia reittejä tarjosi kun vahingossa laitoin navigoimaan superille. Vähän näytössä näkyi ihme palikoita ja räpsähdyksiä ja toimi yleisesti hitaammin, mutta sehän voi vetreytyä siitä. Toki heti tein rattibootin niinkuin on aina ennenkin pitänyt tehdä että mikän toimii mitenkään päivityksen jälkeen.
Energy appi pitäisi olla monipuolisempi (Minulla tähän ei tullut mitään uutta -> pitäisi nähdä palasteltuna mihin se sähkö on kadonnu).
Olis pitänyt tulla peilien, penkkien ja ratin kalibrointi (mitälie tarkoittaa), mutta ei minulla ollut sellaisia. Akun esilämmitys superille mentäessä “highway speediä” ajaessa pitäisi olla tehokkaampi, mutta en kyllä keksi miten se näihin vanhoihin autoihin voisi tehostua -> vastus on mikä on ja eiköhän noita pauku tarpeeksi muutenkin kuin liian isolla virralla käyttäen?
Jostakin luin, että JoeMode pitäisi olla hiljaisempi, mutta minusta se oli jopa isompi ääninen.. Ärsyttävä pimpottelija kyllä, ei onneksi korealaisten veroinen, mutta silti..
Ei vieläkään onneksi visionia, tutkat toimii ja etäisyyden saa säädettyä “1” ! Rupeaa näissä vanhoissa arvo nousemaan, kun uusista riisutaan toimivat ominaisuudet pois ;-)
Voisivat selkeästi ilmoittaa missä menee raja: Näyttäisi, että se on joko/tai/ja vanhat viikset (etäisyyspykäliä on 7 kpl, miten vähnennät fyysisiä naksuja :-) ) tai vanhat kamerat -> helppo olla päivittämättä niitä kun ei näissä mitään vikaa ole.
MX-17 MCU2 HW3 Vanhat kamerat