Valoautomatiikan kehitys on tainnut jäädä odottelemaan lähinnä matriisivalojen “laillistamista” rapakon takana. Keväällähän se viimein tapahtui, joten luulisi että näemme siihen liittyviä muutoksia myöhemmin. Sinänsä matriisivalojen mahdollistama valokuvion muokkaus sopii aika hyvin yhteen koneälyllä tehdyn tunnistuksen kanssa, kun sitä kuviota voi muokata lennossa eikä tarvitse tehdä selkeää päätöstä päälle/pois. Toivoa sopii että sen myötä myös perinteiseen valojen ohjaukseen tulee jonkinlaista parannusta.
Omaa arvailua bugiraporttien käsittelystä:
Noissa on todennäköisesti kummassakin perää sen osalta, että paikallinen huolto pääsee käsiksi bug-reporteihin pyydettäessä (esim jos on joku erikoinen tilanne ollut päällä ja tekee bugiraportin, niin huolto voi sen nähdä helposti). Mutta en jaksa itse uskoa että paikallisissa huolloissa aktiivisesti näitä seuraisivat.