Tuo kahva on sellainen että mitään ei oikeastaan voi olla “rikki”. Asennontunnistus ei enää perustu mikrokytkimiin vaan kontaktittomiin hall-tunnistimiin.
Kahva pitää kalibroida uudelleen. Ilmeisesti joku oli huomannut että tuo hall-sensori pääsee liikkumaan siellä kahvassa joka aiheuttaa ongelmia. Tämän tarkistaminen vaatii tietenkin koko kahvan purkamista ja en myöskään tiedä auttaako sekään ilman autolle tehtyä kalibraatiota, jota käyttäjä ei itse pysty tekemään.
Lyhyt versio: rangeri paikalla kalibroimaan kahva ja sit toivoo ettei se hukkaa kalibraatiota heti uudelleen.
Bottom line: gen3 kahvat perseesta TI mielessä koska niille ei voi tehdä mitään kotona. gen2 tässä mielessä paljon parempia kun voi vaan vaihdella mikrokytkimiä ja niiden johtoja uusiin.
-
JN